Godmorgon

vaknade för ca en timma sedan, av att sofie ringde och ville att jag skulle följa med henne till vårscentralen.
Så visst varför inte liksom. Har ändå inget bättre för mig :)
Så henne ska jag möta om en timma i centrum. Sen tror jag Sara kommer ut hit också, så det blir väl en fika med henne och snacka massa skit skulle jag tro.
Det var ju liksom ett tag sen man såg henne, så det ska bli trevligt.

Idag är det 12 dagar kvar till beräknat datum, börjar bli ganska nervös men det kommer gå hur bra som hellst. :)
Och tack för alla fina kommentarer, dom värmer verkligen.



Precis just nu.
Nu ska jag ta något att äta så jag klarar mig fram till middagen. Ha en riktigt bra tisdag alla underbara och söta läsare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0