Godförmiddag

Har vart vaken sen 08.30 för att jag skulle till MVC idag. ( mödrar vårdscentralen ) För en kontroll. Jag hoppades på att det var sista gången nu innan lilleman kommer. Men jag trodde fel..
Min mage har inte vuxigt något, den är bara på 31 cm så jag fick ett akutultraljud imorgon bitti för en tillväxt kontroll.
Men det har jag vart på förut och det är ingen fara med bebisen, han är bara liten.
Men eftersom han inte följer den kurvan man ska så fick jag detta ultraljud. Men jag har vart på tillväxtultraljud förut och det visar sig bara att han följer sin egen kurva.
fick även en tid tillbaka till Mvc nästa vecka för att prata med min barnmorska igen.
Så vi får se vad dom säger imorgon på ultraljudet. Så jag kan uppdatera mer om det sen :)

Många som vill att jag ska lägga upp bilder på Magen, jag ska nog göra det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0