8/10-10

jag är så sjukt himla seg just nu så jag håller på att somna, funderar starkt på att ta en tupplur i någon timme.
Har vart vaken sen kl 6 imorse för att åka iväg till Sös för tillväxtkontrollen. Och där skulle jag vara kl 8. Usch vilken jobbig tid, men jag var ju som sagt tvungen att ta första bästa tid för att kolla till lilleman.

Men allt gick jätte bra faktiskt, så det var en lättnad, Fast jag har vart på tillväxt kontroll två gånger innan så jag visste hur det gick till.
Jag har en liten bebis i magen, men allt är som det ska. Han har liksom en egen kurva som han följer.
Så just nu väger han 2700gr och kommer väga ca 3000gr bara när han kommer. Så han är mycket liten.
( man brukar väga ca 3500-3700gr ) när man föds.

Sen så mötte jag Mange och tog en snabb tur till stan för att kolla och köpa lite saker. Magnus köpte en AikNapp till min lilla älskling. Så himla gulligt! Och så köpte han lite saker till sig själv.
Men sen åkte vi till Dellan för att äta lunch med Matilda, och där blev vi kvar ett tag, Sen kom Ebba och höll oss sällskap.

Och idag är det fredag också, jag ska bara vara hemma och ta det lugnt och slöa mig framför datan. Blir väl antagligen en film med min bror sen.
Ha en trevlig fredags kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0