6/10-10

vaknade tidigt idag, vid halv 9 någon gång. Så var uppe en liten stund och sen somnade jag igen. Vaknade av att mange ringde och frågade vad jag gjorde och vart jag var. Då var kl 13.30. Så jag sov ganska länge, så det var bara att slänga på sig kläderna och en varm jacka och gå ner till bussen för att åka till nacka med Mange och matilda.
Det var riktigt trevligt faktiskt.
Fick en BabyDress av mange och matilda som jag älskar. En björndress och jätte mjuk.
Blir så glad. Tack mina älsklingar! <3

Nej nu är jag jätte trött och ska nog kolla på en film.

Kommentarer
Postat av: bellsan§

Jag såg dig i går när ni precis kom till forum.

Jag åkte förbi er med bil när ni kom i från bron .

Hehe synd att jag ej var kvar i forum så vi kunde hälsat hehe .



Kram på dig /bella

2010-10-07 @ 11:13:11
URL: http://jagalskarmittbarnimagen.blogg.se/
Postat av: Micaela

Åh nej vad tråkigt, det var ju så länge sen vi sågs :)

2010-10-07 @ 12:21:18
URL: http://mikkanskadetva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0